Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Pár szó a futárszolgálatokról! 2019.04.13

20 évvel ezelőtt még vásárlásaink nagy részét a szokásos módon intéztük, nap végén vagy hétvégén elindult a család és elment a legközelebbi piacra, bevásárlóközpontba, boltba. Mindent boltban vásároltunk, minden termékhez hozzá tudtunk kapcsolni egy mosolyt, egy személyt. Azonban nagy változások történtek, történnek manapság is, az e-kereskedelem töretlenül növekedik. Amit 20 éve még személyesen kellett megvásárolni azt most otthonról gép előtt ülve is megtehetjük.  Nem kell sehova sem kimozdulni, nem kell időt és energiát fektetnünk, az online vásárlásban minden egyszerűbb és gyorsabb lett.

Ennek vannak előnyei és hátrányai is. Előnyei a fent említett gyorsaság, rugalmasság, kényelem, nagyon sok időt tudunk megtakarítani azzal hogy otthonról tudunk mindent elintézni. Hátrányai csak akkor lépnek fel ha valami baj van a termékkel, nem minden webáruházba lehet visszaküldeni, nem minden webáruház biztosít csere garanciát, kompenzációt ( erről lesz egy blog a jövőben). 

Azonban az E-kereskedelem alapja a tökéletesen kialakított logisztika, el sem tudjuk képzelni, hogy milyen komoly logisztikai háttér kell ahhoz, hogy a rendelt termékeket másnap megkapjuk. 

A felgyorsult élet gyorsabb ellátást igényel. De hogyan is történik a folyamat, hogyan kapja meg a Vásárló másnap a terméket. Első és legfontosabb a rendelés, rendelés megérkezése utána a raktárunkban megkeressük a terméket. Ezt követően csomagolás, fuvarlevél megírása, melyhez szükséges minden esetben a pontos cím, pontos telefonszám megadása. A termék már kész a raktár elhagyására, ami meg is történik amikor a futár megérkezik hozzánk. A futár elviszi ezt követően a legközelebbi logisztikai központba a terméket, ahol cím és régió alapján szelektálják és összekészítik a szállítmányokat a lokalizációért felelős futárnak, aki másnap korán reggel elindul az adott régió/kerületbe és kiszállítja a terméket. 

Egyszerűnek tűnik, de milyen buktatói lehetnek! Számos alkalommal hív a Vásárló, hogy merre a futár vagy hogy felvette a kapcsolatot a futárral és miért nem tud visszamenni a futár 1-2 órával később, vagy hogy miért nem szállítja ki a futár aznap. Minden esetben türelmet kérünk a Vásárlótól, meg kell érteni a futár egy kört csinál, napi 60-80 címre kell megérkezni nem tud személyre szabott útvonalon menni, mindig a leggyorsabb megoldást kell választania, így tudják a futárok a lehető leghatékonyabban és leggyorsabban eljuttatni a csomagot.

Persze itt is vannak és lesznek problémák, főleg szezonban (karácsony előtt), amikor le vannak terhelve a futárok és kapkodás, csomagelvesztés, csúszás lép fel. Ilyen esetekben mindig külön informáljuk a Vásárlókat, nem kell aggódni mi azért vagyunk hogy Ön a lehető leghamarabb megkapja a csomagot és megszakítás nélkül tudjon nyomtatni az általunk forgalmazott nyomtató kellékanyagokkal

Amennyiben konkrét információt szeretne kapni a szállítás módjairól kattintson ide: Szállítás és fizetés