Mi történik ha a nyomtató nem akarja felismerni a patront/tonert?
Előfordulhat, hogy az általunk használt nyomtató egyik napról a másikra hiba üzeneteket küld.
Ezen hiba üzenetek a következők lehetnek:
- patronhiba,
- nem megfelelő kellékanyag,
- nem eredeti kellékanyag.
A hiba oka, a nyomtató firmware frissítésére is visszavezethető. Az utángyártott kellékanyagokat úgy gyártják le, hogy tökéletesen működjenek a nyomtatóban, de vannak olyan helyzetek amikor a nyomtató gyártó frissítést küld a nyomtatóra, így megakadályozva hogy a felhasználó utángyártott terméket használjon. Érthető, a gyártók szeretnék, ha az általuk gyártott nyomtatóhoz, az általuk forgalmazott drága eredeti kellékanyagokat vásárolná a felhasználó.
A probléma elkerülése:
- persze vehetünk eredeti terméket, ami az utángyártott termékek többszörösébe kerül,
- távolítsuk el a nyomtatót a rendszerünkből (uninstall) és telepítsük fel a nyomtatóhoz adott software-el.
Nagyon jó lenne, ha azt írhatnám mindenki vegye meg az eredeti terméket, de addig amíg rengeteg pénzt lehet megtakarítani egy kellékanyagon, addig a döntés az Ön kezében van, Önnek kell mérlegelnie. Amennyiben utángyártott tonert vagy utángyártott tintapatront szeretne vásárolni akkor nézzen szét nálunk!