Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Mi történik ha a nyomtató nem akarja felismerni a patront/tonert?

Előfordulhat, hogy az általunk használt nyomtató egyik napról a másikra hiba üzeneteket küld.

Ezen hiba üzenetek a következők lehetnek:

- patronhiba, 

- nem megfelelő kellékanyag,

- nem eredeti kellékanyag.

A hiba oka, a nyomtató firmware frissítésére is visszavezethető. Az utángyártott kellékanyagokat úgy gyártják le, hogy tökéletesen működjenek a nyomtatóban, de vannak olyan helyzetek amikor a nyomtató gyártó frissítést küld a nyomtatóra, így megakadályozva hogy a felhasználó utángyártott terméket használjon. Érthető, a gyártók szeretnék, ha az általuk gyártott nyomtatóhoz, az általuk forgalmazott drága eredeti kellékanyagokat vásárolná a felhasználó.

A probléma elkerülése:

- persze vehetünk eredeti terméket, ami az utángyártott termékek többszörösébe kerül,

- távolítsuk el a nyomtatót a rendszerünkből (uninstall) és telepítsük fel a nyomtatóhoz adott software-el.

Nagyon jó lenne, ha azt írhatnám mindenki vegye meg az eredeti terméket, de addig amíg rengeteg pénzt lehet megtakarítani egy kellékanyagon, addig a döntés az Ön kezében van, Önnek kell mérlegelnie. Amennyiben utángyártott tonert vagy utángyártott tintapatront szeretne vásárolni akkor nézzen szét nálunk!